ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Monday, November 20, 2006

Butang Baju Melayu...

Cuti sabtu dan ahad semalam, jiran sebelah rumah aku buat open house, biasala dah jiran kena la tolong apa patut. Jadi pelayan sesambil makan. Si Adam pulak jenuh tanak berenggang dengan aku. Mana aku pergi nak ikut jer. Esok pulak open house Jabatan aku. Dan paling tak patut diorang suruh aku jadi penyambut tetamu. VVIP laks tuh diorang suruh sambut. Sah-sah kena pakai baju melayu. Ni yang den lomah ni wey. Aku kalau pakai baju melayu selalu teringat jinjang pelamin. Kenapa aku tak tahu... Malam nih mesti keluar dialog... " Sayanggggg... butang baju melayu abang manaaa???.." Ekekeke... Kena balik awal nih mama tepon dia cakap demam!

1 Comments:

At 8:54 PM, Blogger Faridt said...

selamat hari raya from faridt and family.lama tak berkunjung blog hang.

 

Post a Comment

<< Home