ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Friday, September 22, 2006

Adam Demam

Pagi tadi aku masuk lambat opis. Aku hantar adam ke klinik dulu sebab badan dia panas. Soktor kata memang adam demam dan yang menghairankan si adam nih tetap aktif macam tak demam tuh yang doktor konpius tuh... Lepas hantar ke klinik baru aku masuk opis. Rupanya Datuk TKP ada hal nak jumpa aku. Tapi tak dapat jumpa sebab bila aku dah sampai dia dah ke mesyuarat. Ingat nak balik awal tengok adam, takut-takut demam dia melarat pulak. Minggu depan dah sah berpuasa. Nampak gaya aku kena sediakan bekal kurma dengan air mineral dalam kereta. Memang sah berbuka atas jalan sebab jalan jem. Nak buat macam mana dah terpaksa.

2 Comments:

At 2:42 PM, Blogger Akima Akatoman said...

Aku setiap hari, berbuka waktu kerja.

 
At 2:32 PM, Blogger Unknown said...

eh... warga malaysia tak balik awal ke? kitorang di sini balik jam 2 sempat lagi klu berbuka di rumah..

a'ah lah kan... banding ngan malaysia negara kami kecik jer...

 

Post a Comment

<< Home