ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Wednesday, August 16, 2006

Math dan aku

Bila ada orang hantar email kat aku tentang jawapan math yang melucukan. Teringat aku zaman masa sekolah dulu. Memang aku tak suka dengan math nih. Ada sejarah aku dulu. Math moden pun F9...Bila orang belek sijil SPM aku. Mesti tanya "Ko tak amik math ker?" Jawapan aku senang jer... Setakat soalan Math SPM tak layak aku nak jawap wakakaka... Selalunya jawapan math aku macam kat atas nih ekeke.... moga-moga adam tak macam aku

2 Comments:

At 4:51 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

tak suka matematik...!!!!

 
At 10:39 AM, Blogger dugongsenyum said...

aku pun. dari form 4 memanjang F9. tapi ajaib lak masa SPM betul boleh lulus heheeheh

 

Post a Comment

<< Home