ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Thursday, August 03, 2006

Bulan Kemerdekaan...

Sudah masuk bulan kemerdekaan dan makin sebok ler aku nih...cuma tak keluar out station sebab TKP dah bekukan semua out station aku... sebabnya biasala kan aku kena handle program PM nanti... Aku dah dapat boss baru, dulu dia pengarah negeri melaka... tapi aku dah kenal lama...sempoi jugak dia nih. Aku tak kisah dengan siapa aku kerja... Unit aku bertambah 3 orang lagi. Alhamdullillah ringan rasanya beban. Semalam aku cuti emergency, adam cirit birit...tak tido sekali dengan aku la... menangis kecian aku tgk dia...pepagi lagi aku ke klinik hantar dia... moga-moga sempat sembuh

2 Comments:

At 10:27 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

Isk salah tu.. bulan datuk K n CT kawin muahahahahaaaaa

* Sbb kisah cinta dua orang ni smpai tenggelam hari kemerdekaan kita:(

 
At 1:42 AM, Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info » » »

 

Post a Comment

<< Home