ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Monday, July 17, 2006

Terbang Lagi...

Mama dan Adam tengah berposing maut..ekekeke Semasa aku di Kota Marudu, Sabah, aku dapat telepon dari boss "Rizal, mintak bagi taklimat kat Terengganu 16hb nih..2.30ptg..Exco nak dengar... pasal audit tuh lepas labuan terus awak balik...flight saya dah booked..pergi balik..." jawap aku ok jer la....Semalam aku naik flight pukul 10.45 pagi... balik 9.35 mlm hari tuh juga. Ke Pulau Pinang dengan Perak, aku tangguh dulu sebab program di Shah Alam betul-betul mencabar minda aku... banyak kerja yang tak siap lagi...mama bising, hari ahadpun kerja lagi...tapi bising kat adam jer la...

5 Comments:

At 6:19 AM, Blogger Akima Akatoman said...

aku pun,
hari-hari kerja,
isteri aku dok memcebik je

semakin mirip muka adam dengan maknya

 
At 11:26 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

isk..tahan ek tinggal wife lama2 hmm sian.. bw jer lah wife n baby adam tu...

kalau tiara..dh lama tiara ikut...

mana tahan kena tinggal lama2

errrrrrrr

 
At 3:07 PM, Blogger Sang Perba said...

aki
dah kerja... muka adam memang potosetet mama dia...

tiara
kerja mana leh bwk bini... nanti tak leh ngorat aweks...ekekeke

 
At 12:31 PM, Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

 
At 12:52 PM, Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... »

 

Post a Comment

<< Home