ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Tuesday, July 04, 2006

Selagi belum tutup mata...Kerja...Kerja...Kerja...

Adam dengan rasa bangga menunjukkan kekuatan giginya dikhalayak ramai... Hari ini baru ada kelapangan... itupun atas meja aku banyak surat-surat dengan fail-fail yang perlu aku teliti dan segerakan. Surat suruh pergi kursus la... surat minta laporan... surat panggilan mesyuarat la... tapi mata aku tertumpu pada satu surat minta aku bentang kertas kerja dengan UPE, Jabatan Perdana Menteri... Ini yang paling aku benci kena buat kertas kerja laks tuh ... hampeh... Satu lagi surat dilantik sebagai auditor kena pergi audit mulai 7hb julai hingga 31hb Julai 2006 serata Malaysia. Paling aku tak lupa, minggu lepas aku dapat bertemu dan berbual dengan Saudara Ramlee Awang Murshid, penulis yang aku minati. Aku tak sangka yang dia berkursus sekali dengan aku di Klang baru-baru ini. Kiranya termakbul juga aku untuk bertukar-tukar pendapat dengan beliau dan paling best aku dapat sedikit info tentang novel barunya Cinta Sang Ratu, sambungan novel Bagaikan Puteri. 15 hingga 29 Jun 2006 aku out station. Bila aku balik rindu aku pada Adam terlerai, seronok dapat peluk cium Adam ni... Alhamdullilah Adam tak banyak kerenah... aku tahu Adam sedih sebab Brasil kalah...ekeke tak pa Adam, Jerman masih ada...