ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Wednesday, July 19, 2006

Kelam kabut

Adam dengan posing daripada atas Semalam, kelam kabut aku kat opis... pagi dah sibuk dengan persiapan mesyuarat kat Shah Alam... mana nak tgk minit mesyuarat, mana dengan Kementerian telepon mintak itu, mintak ini senang cakap mintak macam-macam... tetiba jer aku kena jawap maklum balas post cabinet berkenaan program PM, pergh.. bukan kerja aku... aku ngadu dengan Pegawai Khas KP, bagi tau yang unit aku tidak bertanggung jawap program tuh...Pegawai tuh jawap..Dato' cakap you sorang jer yang tahu hal nih...cessss....apalagi macam biasa klentong a...sib baik KP setuju dengan jawapan aku...kalau dak mampusss... Balik pun lewat sampai umah tgk Adam dah tido... aiseh rindu a...pergi pepagi sebelum dia bangun...balik dia dah tido... Kena mintak cuti nehhh...