ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Friday, July 21, 2006

Balik Lewat Lagi...

Semalam, macam biasa aku balik lewat lagi... Settlekan kertas kerja yang KP nak bentang dalam mesyuarat dan Kertas Kerja Menteri untuk mesyuarat kabinet minggu depan. Sampai rumah dah lebih pukul 12.00 tgh mlm, tengok mama dah lena, adam apa lagi... Sayu hati... Tak dapat bermanja dengan aku yang masih sibuk. Tambah lagi semalam mesyuarat pengurusan memutuskan program PM di bawah unit aku... Makin sebok ler unit aku yang hanya ada seorang pegawai dan 4 staff. Bila aku cerita kat TKP, TKP jawap unit aku jer yang efiesen kerja yang lain KP takut tak mampu laksanakan. Entah la... Semalam aku kemas baju sebab hari ini aku nak ke Shah Alam ada meting. Tadi pagi ada majlis untuk boss aku yang nak bersara kira hari nih hari akhir dia berkerja...35 tahun mengabdikan diri dengan Jabatan akunih... Aku cukup respek dia..dari dia aku banyak belajar (sampai belajar main golf) sedih tak terkira bila mengenangkan boss aku nih.. Siapalah yang nak ganti boss aku nih...harap-harap kehebatannya sama seperti boss aku yang bersara ni hendaknya...Adam hari isnin nih ayah dapat coti dua hari jer...

4 Comments:

At 4:16 PM, Blogger Faridt said...

Entah2 hang yg akan ambil alih tempat boss hang tu. :)
Salam perkenalan Jerangkung!

 
At 6:02 PM, Blogger Sang Perba said...

faridt
aku belum cukup haul dan nisab gantikan bossmlangkau 2 gred tuh..

 
At 2:57 PM, Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

 
At 1:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

 

Post a Comment

<< Home