ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Monday, July 24, 2006

Aiseh aku baru janji nak cuti....

Aksi cubaan Adam untuk mengigit aku, tapi tidak berjaya... Penat rasa badan tapi puas bila kerja kita terlaksana dengan beres tanpa sebarang masalah... biarpun last minit persiapan. Dengan kelam kabutnya. Ini baru meting dgn program menteri. Kau tak dapat bayangkan program PM... Pengsan aku rasa... Sepatutnya aku cuti hari ni. Semalam aku sampai lewat janji dengan Mama & Adam samapai pukul 6 petang tapi drag masa... pasal PC la punyala banyak soalan wartawan tanya Menteri. Leceh! Sampai jer rumah, mesej masuk "Tuan, mesyuarat untuk program PM sepanjang tahun 2006-2007, esok, urgent, perlu hadir TKP chair meting, pukul 2.30 ptg, tempat bilik mesyuarat kita.." Aiseh aku baru janji nak cuti....

6 Comments:

At 4:30 PM, Blogger Unknown said...

assalamualaikum,
thanx for dropping by. Saya tak tahu kalau saya boleh jadi ur source of information.. by the way your son is sooooooooo cute!! (^^)

 
At 5:42 PM, Blogger Sang Perba said...

thanks a lot... he will be one year old this coming August... tak kisah cuma mahu tambah kenalan apatah lagi saya mungkin akan ke Brunei untuk event my minister..tarikh belum comfirm lagi...

 
At 9:12 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

hehehee..keja keja keja..!!!

tak pi soping ke.? mega sales dh mai :)

 
At 2:07 PM, Blogger Unknown said...

assalamualaikum,
sori ganggu lagi...
these links provide some detailed info on Brunei. masani time perayaan so.. see photos and news (^_^)\/

www.royalbirthday.info
www.infofoto.org.bn
www.bruneidiary.info

 
At 2:04 PM, Blogger Sang Perba said...

aneh
thanks a lot

 
At 5:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work retirement planning florida retirement state system butalbital zyrtec contraindications Composicion de vitamina a en accutane audi bremi ignition wires lazer skin care Need milfs Xxx sandy peeing Commercial insurance texas truck Amateur radio is a unique fascinating Meet lesbians singles boat blowjob Online purchase soma tramadol on line Rough blowjob movie Pictures and videos real amateurs playing webcam tramadol info tramadal hcl racing shoes Poolside gangbang Free samples of erectile dysfunction medicine

 

Post a Comment

<< Home