ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Wednesday, June 14, 2006

bapak Borek Anak Rintik

Semalam aku balik lewat. Sampai di rumah lebih kurang pukul 9.30 malam. Bila masuk aku tengok adam beria-ia nak manja dengan aku. Mungkin rindu gamaknya. Layan adam pastu terus macam biasa layan world cup, adam macam faham-faham. Diapun layan bola jugak macam aku. Bila gol dia punya menjerit ikut aku... mama geleng kepala. Apa nak buat bapa borek anak rintik ler.... Pagi tadi aku tengok bola nasib baik mama tak tahu. Ekekeke... malam ni aku balik lewat lagi, banyak kerja yang perlu diselesaikan sebab esok ada function kat PWTC.

3 Comments:

At 10:03 AM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

ooooo sama macam beckham kat rumah ler ni..merangkak turun katil..

kita ni tak kasi tgk bukan apa takut tak cukuop tidur, pehtu demam nanti..degil betul

 
At 8:32 AM, Blogger Sang Perba said...

ye ker..tak per ader anti body kuat tuh

 
At 7:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! Ladies handbags wholesale shanghai Freeware keystroke monitoring software e washington commerce merchant account yasmin olsson wellsfargo merchant account north carolina bad credit mortgage

 

Post a Comment

<< Home