ahmad azril adam

Puteraku... Percayalah kasih sayang ini tidak berbelah bagi untukmu...

Tuesday, June 13, 2006

adam dan world cup 2006

Demam bola sepak sudah melanda. Aku termasuk dalam golongan manusia yang suka bola. kalau di EPL pasukan yang aku minat Liverpool. Bila ada perlawanan antara liverpool mesti aku cuba tgk dan kalau boleh biarlah si adam ini menemani aku menonton biar bila besar nanti pasukan kegemarannya sama seperti ayahnya. Begitu juga kalau barcelona yang lawan aku cuba menanti dengan penuh setia kalau boleh biar adam sekali tgk... Masa Germany vs Costa Rica aku bercuti sekeluarga ke Sungai Petani kerana ibuku dimasukkan ke dalam hospital kerana kencing manis yang teruk. Sukanya ibu aku bila jumpa cucu sulungnya. Malam itu masa perlawanan tersebut apa yang aku lucu bila setiap gol disumbatkan oleh pasukan germany atau costa rica kami akan menjerit gol dan si adam yang baru 10 bulan terus menjerit sama. Lucu melihat anakku ini, ada bakat suka tgk bola. Mungkin kerana bapaknya selalu ajar tonton bersama agaknya. ekeke... yang penting adam tetap bersama aku untuk menonton world cup tahun ini. adam dengan aku sokong brasil..

9 Comments:

At 2:51 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

tak suka tak suka..sana sini blog citer pasal benda bulat bergolek tuh..waaaaaaaaaa

hjeheheee..anyway salam kenal..ni jerangkung dalam melayu.com kat pusat karya ke? lama tak aktif? sibok ya?

 
At 4:54 PM, Blogger Sang Perba said...

ekeke...tak suker? dah musim dia 4 tahun sekali tuh.. mana boleh miss... ye betul nih jerangkung dalam pusat karya, bukan apa sebok jugak kebelakangnan nih...nak aktip tapi tgk dulu... dedulu ader masuk pusat karya ker?

 
At 4:55 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 5:00 PM, Blogger Aku Bukan Bidadari said...

tak nak kasi tau..biar lah rahsia..wakakakakaaa..

ok ok..takper my hubby tak suka bangun dia malas nk pi picit astro tu..

 
At 5:35 PM, Blogger Sang Perba said...

samo la dengan eden nih tuh yg beli remote baru..

 
At 4:24 AM, Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site...
http://www.dodgediplomat.info/bmw_floor_mats_kind.html troubleshooting cisco ip telephony

 
At 9:20 PM, Anonymous Anonymous said...

What a great site
lilliput lcd car monitor acyclovir buy prozac Who is funding medicare http://www.debtmanagement2.info/Debt_consolidations.html expedition roof rack land rover Boston university college industrial coating for automotive application Kayak roof rack universal Chevy tahoe roof rack http://www.adderall-prescription.info/does-taking-adderall-effect-your-menstruation-cycle.html Pretty girls in satin blouses Car bike racks thule Fishing roof racks toyota part http://www.meridia-4.info/Buy_didrex.html

 
At 3:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. free home based business 2006 hair loss new anti cellulite vacuum massage adult fetishes upskirts Hacked web cam sites unfinished corner bookcase for youth Account business card debit virg Ibuprofen and vicodin fishing lake colorado don't be lazy get a job Mature big fat asses hairy cunts Clifford carrol malpractice Audi autogids

 
At 7:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! »

 

Post a Comment

<< Home